Надійність, якість, безпека!

Корпоративний блог

14.09.2017

Вдосконалюємо роботу Кол-центру

Ми постійно аналізуємо роботу нашого Кол-центру, який працює цілодобово та безкоштовно для клієнтів «Львівобленерго» на території всієї Львівської області.

Звичайно, наше Товариство розуміє і знає про ускладнений додзвін на номер 0-800-50-15-68 у період аварійних вимкнень, спричинених негодою та в дні подачі показників електролічильників — останні і перші числа місяця.

Відтак, ми розробили низку заходів, аби підвищити якість роботи Кол-центру. Деякі з них уже вдалось втілити в життя.

Перший — ми запровадили нові способи подачі показників. Це онлайн-сервіс «Персональний кабінет», SMS-повідомлення на номер 5068, електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua, дзвінок у Кол-центр без з’єднання з оператором, послуга показник з квитанції. Це, безсумнівно, зменшило навантаження на нашу «гарячу» лінію.

Другий важливий крок — починаючи з вересня у моменти пікових навантажень ми залучаємо вільних працівників Кол-центру в позачергову зміну і максимально заповнюємо всі робочі місця. Таким чином зменшуватиметься час очікування клієнтів до з’єднання з операторами.

На цьому зупинятись не збираємось. Про всі наші заходи на вдосконалення роботи Кол-центру інформуватимемо Вас і надалі.

Усі записи