Подати показник, дізнатись скільки
платити або ситуацію з відключенням —
миттєво у веб-чаті! Клікайте тут!

Корпоративний блог

30.11.2018

Наша компанія робить все можливе, щоб процес подач показників зробити доступним і зручним для кожного

З червня 2018 року змінився час подачі показників електролічильника для наших побутових клієнтів. Такими є вимоги нового законодавства, спрямованого на реформування ринку енергетики України. Тепер побутові споживачі повинні самостійно подавати у ПрАТ «Львівобленерго» показники своїх приладів обліку з 1 по 5 число кожного місяця, а наша компанія робить все можливе, щоб процес подачі зробити доступним і зручним для кожного.

Більшість наших споживачів звикли передавати показники через кол-центр Товариства. Однак при кількості 900 тис. абонентів прийняти показники через телефонні лінії у такий короткий термін (5 днів) технічно важко. Окрім, того телефонні лінії кол-центру ПрАТ «Львівобленерго» функціонують, щоб приймати і інші звернення громадян. Тому перед Товариством постало питання вдосконалення існуючої схеми організації зв'язку та розвантаження ліній кол-центру у піковий період подачі показників приладів обліку.

Аби львів’яни та мешканці області змогли без проблем і перешкод у відведений період часу подати показники, впроваджуємо альтернативні способи їх передачі:

• в онлайн-сервісі «Персональний кабінет»;

•  електронною поштою pokaz@loe.lviv.ua;

•  через Кол-центр 0-800-50-15-68, в тому числі без з'єднання з оператором;
 
•  на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором;

•  SMS-повідомленням на короткий номер 5068;

•  через веб-чат на сайті "Львівобленерго" www.loe.lviv.ua;

•  у Центр обслуговування клієнтів (м.Львів, вул.Шевченка,1);

•  у відповідне відділення електропостачання.

Робимо все можливе, аби навіть вихідні дні не стали на заваді належному обслуговуванню клієнтів. До прикладу, в період подачі показників з 1 по 5 число місяця включно служба підтримки «Персонального кабінету» працюватиме і у вихідні дні.

Тобто, 1-2 грудня, а це субота і неділя служба підтримки прийматиме звернення користувачів з 10:00 до 22:00 год. В інші робочі дні періоду подачі (3, 4, 5 грудня) телефонувати у службу технічної підтримки можна буде з 08:00 до 22:00 год. Окрім цього, якщо виникатимуть запитання їх можна залишити на сторінці «Створити запит»  у «Персональному кабінеті».

Вікові особливості не мали би стати перешкодою у виборі того чи іншого варіанту, адже для кожного покоління є свої способи подачі.

Так, в еру стрімкого розвитку цифрових технологій кількість активних користувачів інтернету зростає. Найкраща і найшвидша альтернатива дзвінкам у кол-центр  -  це інтернет.

Зручним сучасним способом подачі показників є «Персональний кабінет» на офіційному сайті ПрАТ «Львівобленерго». Онлайн сервіс дає змогу не лише подавати показники, а й бачити історію їх передачі та суми до оплати. Єдине, що займе трохи більше часу у споживача - це попередня, але разова, реєстрація.

Важливо, що у «Персональному кабінеті» є можливість додати кількох користувачів, тому будь-яка людина літнього віку може попросити своїх дітей, онуків, родичів та інших, додати її до «Персонального кабінету» і в такий спосіб передавати показники.

Багато наших споживачів є активними учасниками соціальних мереж, тому спробуємо у цьому періоді подачі показників приймати дані на сторінці «Гаряча лінія «Обленерго»» у мережі Facebook.

Також зручно, швидко і безкоштовно подати показники приладу обліку електронною поштою. Зайти на свою «електронку» – не займе багато зусиль та часу, тим паче, що тепер для цього не потрібен стаціонарний комп’ютер, а достатньо телефона з виходом до інтернету. 

Без додаткової реєстрації та інших затрат часу, клієнти можуть зайти на сайт і передати показники через спеціальний спеціальний сервіс без реєстрації — веб-чат. Просто зробивши кілька кліків — і Ваші показники передано. Напевно, цей спосіб буде до вподоби студентам чи іншим дуже заклопотаним людям.

Відправити СМС повідомлення - доступно і для молодшого, і для старшого покоління. Такий спосіб подачі показників нескладний, тільки от не безкоштовний (вартість надсилання повідомлення орієнтовно - 1 грн). Тому, щоб не затрачати кошти можна обирати інші способи подачі показників лічильника, хоча є сегмент споживачів, для яких такий спосіб є найзручнішим.

Звісно, що наші споживачі можуть скористатися і телефоном. Номер 0-800-50-15-68 - багатоканальний і працює в режимі, коли споживач обирає чи залишити показники оператору, чи без прямого контракту із ним - внести свої показники після голосового повідомлення.

Також без контакту з оператором в автоматичному режимі показники можна передати за допомогою телефонного номеру -  295-85-13.

Отже, показники свого електролічильника побутові клієнти ПрАТ «Львівобленерго» можуть подати кількома різними способами незалежно від віку і роду діяльності людини.

Особливо, звертаємося до активних інтернет користувачів – використайте можливість альтернативного способу подачі показників електролічильника! Оберіть зручний  для себе варіант і тоді процес подачі показників електролічильника відбуватиметься без зайвого ажіотажу і телефонних черг для Вас та інших клієнтів ПрАТ «Львівобленерго».

Усі записи