Надійність, якість, безпека!

Відкриття Центру обслуговування клієнтів

22.12.2017
З грудня цього року мешканцям Львова та області не потрібно витрачати свій час, шукаючи своє відділення електропостачання і добираючись туди — у центральній частині міста, по вул.Шевченка,1 запрацював Центр обслуговування клієнтів.

Відкриття Центру відбулось сьогодні за участю Голови Правління ПрАТ «Львівобленерго» Володимира Матвіїшина, першого заступника голови Львівської облдержадміністрації Ростислава Замлинського, заступника міського голови Львова з питань ЖКГ Сергія Бабака, керуючого справами Львівської облради Валентина Харлова.

«Наша компанія приділяє багато уваги не лише надійності електропостачання, а й підвищенню якості обслуговування клієнтів. Центр, який ми сьогодні відкриваємо, власне повинен слугувати покращенню нашого сервісу — щоб  людина могла прийти, в нормальних умовах задати питання, отримати вичерпну відповідь і задоволеною піти. Ми для цього передбачили і дитячий куток на момент приходу батьків з дітьми, і можливість доступу людей з обмеженими можливостями», — розповів Голова Правління ПрАТ «Львівобленерго» Володимир Матвіїшин.  

Центр — це нова форми роботи зі споживачами компанії. Тут клієнти «Львівобленерго» - побутові споживачі можуть вирішити більшість питань, з якими вони звертаються до районних відділень, а саме: подати показ електролічильника, оформити пільги на оплату спожитої електроенергії, укласти договір про користування електричною енергією, отримати інформацію та роз’яснення про нарахування за світло, внести корективи у рахунок за необхідності, укласти договір про реструктуризацію заборгованості тощо.

Крім цього, працівники Центру надають роз’яснення з питань реєстрації та роботи онлайн-сервісу «Персональний кабінет». Для цього облаштували окремий комп’ютер, яким зможуть скористатись і клієнти. 

Центр надає свої послуги не лише для споживачів міста Львова, але й всієї області.

Прийом клієнтів здійснюється за електронною чергою. Зареєструватись в черзі можна за допомогою боксу, який встановлений одразу ж в залі для прийому споживачів.

Першим почесним клієнтом Центру став Ростислав Замлинський. «Приємно, що обслуговування тут відбувається дуже швидко. Це хороший приклад для наслідування і для комунальних та інших підприємств, які працюють у Львові та області. Зверніть увагу на прозорість внутрішнього інтер’єру, простору, це означає відкритість до людей. Дуже важливо, щоб переступивши поріг, люди відчували комфорт, затишок та розуміння того, що тебе тут чекають», — зазначив перший заступник голови Львівської облдержадміністрації.   

Кожен відвідувач може оцінити якість обслуговування, залишивши свій відгук про Центр на спеціально обладнаному планшеті.

Графік прийому клієнтів Центру: 8.00 – 17.00 (понеділок – четвер), без обідньої перерви; 8.00 – 16.00 (п’ятниця), без обідньої перерви.

Нагадаємо, цьогоріч у «Львівобленерго» запрацював новий онлайн-сервіс «Персональний кабінет», а також низка нових способів подання показників електролічильників. Детальніше — на веб-сайті «Львівобленерго».
Прес-служба ПрАТ «Львівобленерго»





До архіву новин