Надійність, якість, безпека!

«Чому немає світла» — дізнайтесь онлайн, або одразу ж повідомляйте на сайті

08.08.2018
На початку травня цього року на сайті «Львівобленерго» запрацював сервіс, де можна повідомити про відсутність електроенергії  чи обірвані проводи електромереж.

Сервіс доступний у розділі «Чому немає світла» за адресою: http://loe.lviv.ua/ua/online_out

Нагадаємо, що на цій сторінці сайту можна дізнатись про причини відсутності світла в помешканні, а якщо за Вашою адресою інформації немає — одразу ж повідомити про це, скориставшись новим сервісом.

Загалом у травні-липні цього року наші клієнти відвідали розділ  «Чому немає світла» понад 124 тисячі разів.

Аби повідомити про відсутність світла чи обірвані проводи електромереж  на сайті «Львівобленерго», необхідно у відповідній формі вказати прізвище, ім'я та по батькові, точну адресу, контактний телефон, описати проблему та обрати район.

Додатково інформуємо, що некоректні чи недостовірні повідомлення від користувачів сервісу не розглядаються.

Звертаємо увагу, що власністю ПрАТ «Львівобленерго» є кабельні і повітряні електромережі, які надходять лише до ввідного щитка будинку.

Тож якщо світло відсутнє тільки у Вашій квартирі чи лише частині багатоквартирного будинку — проблема у внутрішньобудинкових електромережах, які перебувають на балансі власників будинків. Відтак, у такій ситуації Вам потрібно звертатись до ОСББ, ЖЕКу, які обслуговують Ваш будинок, чи до аварійної комунальної служби.

Вуличне освітлення перебуває у сфері відповідальності місцевих органів влади і комунальних структур, зокрема у Львові — це ЛКП «Львівсвітло».  

Прес-служба ПрАТ «Львівобленерго»




До архіву новин