Подати показник, дізнатись скільки
платити або ситуацію з відключенням —
миттєво у веб-чаті! Клікайте тут!

ЗМІ про нас: Про відсутність світла тепер можна повідомити миттєво у веб-чаті «Львівобленерго»

16.10.2018
На початку жовтня у новому онлайн-сервісі на веб-сайті  «Львівобленерго» запрацювала додаткова важлива функція – можливість повідомити про відсутність світла.

Аби скористатись сервісом потрібно клікнути на відповідний банер вверху стартової сторінки сайту, інформує прес-служба «Львівобленерго», повідомляє Leopolis.news

Далі ввести свій десятизначний код (особовий рахунок) та обрати пункт «Дізнатись ситуацію з відключенням» — Ви отримаєте інформацію про причини відсутності електроенергії.

Якщо інформації за Вашою адресою немає, Ви маєте можливість одразу відправити повідомлення у «Львівобленерго» про відсутність електропостачання.

Нагадаємо, що у веб-чаті також доступні функції подати показник електролічильника та дізнатись скільки нараховано за спожиту електроенергію.

Увага! Десятизначний код споживача (особовий рахунок з десяти цифр) можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в Кол-центрі “Львівобленерго” — 0 800 50 15 68 (цілодобово, безкоштовно), на Вашій сторінці «Персонального кабінету» info.loe.lviv.ua або у районних відділеннях компанії.




До архіву новин