ВЕБ-ЧАТ!

Подати показник, дізнатись скільки платити або ситуацію з відключенням миттєво тут!

ПІДСТАНЦІЙ

ЛІНІЙ

КЛІЄНТІВ

Корпоративний блог


 

Юрій Кошла

заступник директора з комерційного обліку ПрАТ "Львівобленерго" 21.09.2021
Дозволена потужність у багатоквартирних будинках залежить від внутрішніх електромереж

«Львівобленерго» активно інформує побутових клієнтів про дозволену до використання потужність. Хотів би додатково роз’яснити цей процес та відповісти на ті запитання, які до нас адресують споживачі.   

Чому саме зараз розпочалось узгодження потужності? Ця ініціатива надійшла від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Відповідно до  Постанови НКРЕКП №475 від 17.03.2021р., оператор системи розподілу («Львівобленерго») має узгодити потужність з побутовими споживачами до 1 січня 2022 року. Для цього ми підготували відповідні повідомлення, які доставляємо нашим клієнтам. 

Чому для моєї квартири або будинку визначена та чи інша потужність? Це часте запитання, спробую дати на нього розширену відповідь. 

Стосовно приватних індивідуальних житлових будинків. Тут повідомлення готувались на основі проектної документації, яка є в нас в наявності, виданих і реалізованих технічних умов, та попередніх укладених договорів на користування з побутовими споживачами. Відповідно до цієї інформації були сформовані повідомлення. 

Окремою категорією є споживачі в індивідуальних житлових будинках, які за проектною документацією мали менше 5 кВт або така документація відсутня. Ці будинки відтепер матимуть 5 кВт, ми про це повідомили відповідно до Постанови НКРЕКП. 

Якщо споживач не згоден із вказаною потужністю, можна надіслати письмове звернення до районного підрозділу за місцем обслуговування. Для такого звернення потрібно мати документи про те,  що колись потужність була більшою: технічні умови, договір, проектну документацію.

Стосовно багатоквартирних будинків, ми їх розділили на дві категорії. Є новобудови, які споруджені у період після введення державних будівельних норм, де мінімальна потужність на кожну квартиру мала бути 5 кіловат і вище. Стосовно таких будинків у нас є підтверджена проектна документація і договори. Сюди також можна віднести будинки, які у встановленому порядку обладнані електроплитами,  там потужність 7-8 кіловат і вище. 

Всі решта багатоквартирні будинки, збудовані до 90-их років, були розраховані під потужність на кожну квартиру 3 кіловати. Ми про цю потужність повідомили споживачам для узгодження. Адже крім того, що є пропускна здатність зовнішніх мереж, ще є пропускна здатність внутрішньобудикнових мереж. Якщо надати споживачам у таких будинках 5 кіловат потужності — внутрішньобудинкова електромережа старих будинків цього просто не витримає, вона і так в жахливому стані. 

Саме тому відповідно до постанови НКРЕКП є акт узгодження пропускної здатності внутрішніх і зовнішніх мереж. Після узгодження балансоутримувачем багатоквартирного будинку цього акту в кожному окремому випадку ми будемо розглядати підняття договірної потужності по квартирах того чи іншого багатоквартирного будинку. Хочу підкреслити, що за стан внутрішньобудинкових електромереж «Львівобленерго» відповідальності не несе, адже вони перебувають у власності ОСББ, ЛКП, міста (балансоутримувача будинку).

Читати далі


 


 

Роман Воденніков

директор з охорони праці ПрАТ "Львівобленерго"   31.05.2021
Оголошуємо тиждень електробезпеки!

До Міжнародного дня захисту дітей, який відзначають 1 червня, наша компанія оголошує «Тиждень електробезпеки» в рамках заходу «Безпека понад усе!». 

Вже другий рік поспіль акція відбувається дистанційно, з допомогою інтернет-ресурсів, враховуючи карантинні обмеження. Але це і нові можливості, адже таким чином ми охоплюємо щоразу більше дітей і дорослих. 

Цього року енергетики також розробили цікаві та пізнавальні публікації, відеоролики, конкурси на тему електробезпеки, які Ви зможете побачити протягом першого тижня червня на сайті «Львівобленерго» та сторінках компанії у соціальних мережах. 

Закликаємо усіх батьків пригадати собі правила електробезпеки і обов’язково розповісти дітям, як правильно поводитись з електроенергією — вдома та на вулиці. А наші тематичні матеріали допоможуть Вам у цьому. 

Читати далі


 

Галина Петрушка

директор СО "ЛьвівенергоКомунікація" 14.05.2021
Номер гарячої лінії 0 800 30 15 68 — для важливих та екстрених повідомлень

Кол-центр «Львівобленерго» цілодобово обслуговує майже мільйон клієнтів у Львові та області.  Тут не лише інформують про відключення, а й приймають показники, надають роз’яснення стосовно реєстрації на візит, роботи онлайн-сервісів та іншу інформацію. 

У період прийому показників значно збільшується кількість телефонних звернень і нашим клієнтам, які мають термінові повідомлення, наприклад про аварійну ситуацію — складно додзвонитися. 

Саме тому цілодобовий безкоштовний номер кол-центру 0 800 30 15 68 віднедавна приймає лише важливі та екстрені дзвінки клієнтів. 

А для подачі показників та інших питань продовжують діяти інші номери: 067 333 15 68, 050 460 15 68, 093 170 15 68, (032) 290 75 68 (згідно з тарифами  операторів зв’язку) та 50 68 (номер платний). 

Хочу відзначити, що у кол-центрі активно працюють, аби підвищувати якість обслуговування:  впровадили сучасну IP-телефонію і вдосконалили програмне забезпечення, збільшили пропускну здатність ліній, створили додаткові робочі місця, змінили графік чергувань операторів відповідно до пікових навантажень, налагодили співпрацю з гарячими лініями міста Львова та області.

Як результат, кількість опрацьованих звернень у кол-центрі зросла більше як у два рази. Так, якщо у 2018 році було 575,8 тисяч звернень, то 2020-му  — вже 1 196,6 тисяч. 

Окрім цього, у «Львівобленерго» активно впроваджують дистанційні сервіси, щоб клієнти могли швидко подати показник, в автоматичному режимі дізнатись  інформацію про відключення або замовити послуги. 

Наприклад, знадобиться лише кілька секунд Вашого часу, аби подати показник лічильника у чат-ботах Viber або Telegram. Закликаю усіх користуватись дистанційними онлайн-сервісами «Львівобленерго», а можливість зателефонували залиште тим, хто цього дійсно потребує.

Читати далі

Володимир Матвіїшин

Голова Правління ПрАТ "Львівобленерго" 13.04.2021
Прагнемо, аби історія енергетики стала цікавою для всіх

Львівська енергетика та наша компанія беруть початок з 1894 року, коли запрацювала перша електростанція і вулицями Львова вирушив перший електричний трамвай.

За цей час суспільство пройшло шлях від ламп розжарювання до смарт лампочок, від перших електричних приладів до сучасних функціональних ґаджетів. 

Ми прагнемо, аби історія електрифікації стала цікавою широкому загалу, викликала інтерес у дітей та молоді, які в майбутньому можуть обрати для себе професію в енергетичній галузі. 

Саме тому «Львівобленерго» активно реалізовує проекти збереження історичних традицій і популяризації енергетики. Так, вже побачили світ два видання книги «Історія електрифікації Львівщини» нашого працівника-ветерана і дослідника Андрія Львовича Крижанівського. 

Хочу відзначити, що книгою зацікавились наші польські колеги. Як результат у 2020 році в Польщі видали перекладене і доповнене видання про історію електрифікації Львова.  

Три роки тому стала доступною для відвідувачів перша експозиція Музею історії електрифікації Львівщини, де значна частина експонатів є інтерактивними — такі як лабораторія Тесли, електричний трамвай чи вулична дугова лампа.  Побачивши значне зацікавлення Музеєм, ми продовжили активну роботу. 

І сьогодні з гордістю вітаю усіх з відкриттям другої частини експозиції Музею, в якому поєднується минуле і сучасне, а історія представлена у багатьох  цікавих та доступних експонатах: від інтерактивного макету електростанції до кабінету диспетчера, де у вигляді квесту кожен відвідувач може стати енергетиком.  

Дякую всім, хто долучився до реалізації цього проекту. Переконаний, що завдяки нашому Музею енергетика стане невід’ємною частиною історії міста і ще одною туристичною «фішкою» Львова, яка зацікавить як дорослих, так і дітей. 

Читати далі

Роман Іванців

технічний директор ПрАТ "Львівобленерго" 03.12.2020
Підстанція «Львів-24» — важливий проект для розвитку інфраструктури міста
Нещодавно ми поділились із журналістами та громадськістю важливою інформацією: запрацювала перша черга нової сучасної електропідстанції напругою 110/20/10 кВ «Львів-24». 
 
Ключовими споживачами електроенергії з цієї підстанції будуть мешканці міста Львова — велика частина Шевченківського району, Збоїща, нові квартали житлових забудов, в тому числі для сімей учасників бойових дій в зоні ООС (АТО).
 
Шевченківський район міста активно розвивається. Орієнтовно 10-15 років тут  вже відчувався брак електричної потужності для розвитку інфраструктури. 
 
Аби вирішити цю проблему влада міста Львова виділила земельну ділянку для будівництва підстанції, а енергетики приступили до роботи: проектування, підготовка майданчика, монтаж електрообладнання. 
 
«Львів-24» збудована фактично на пустирі, тут були відсутні комунікації та доїзд, складний рельєф, зарослі. Але ці труднощі ми подолали і вже збудували першу чергу підстанції. 
 
Сьогодні підстанція «Львів-24» вже практично готова до того, щоб споживачі отримували від неї електропостачання. Залишились деякі пусконалагоджувальні роботи: високовольтні випробування, налагодження релейного захисту. 
 
Хочу підкреслити, що на ПС «Львів-24» змонтоване сучасне та екологічно безпечне обладнання, яке не містить трансформаторної оливи.  
 
Важливо, що енергетики керуватимуть підстанцією дистанційно, адже вона буде повністю телемеханізованою. Окрім цього, облаштовані всі необхідні системи безпеки: пожежна, для запобігання проникненню сторонніх тощо. 
 
Робота на підстанції «Львів-24» продовжуватиметься, адже попереду ще будівництво другої та третьої черг. Загальна потужність підстанції складатиме 50 МВА (мегавольтампер), тут буде встановлено два силові трансформатори потужністю 25 МВА кожен. Завершити будівництво третьої черги ПС «Львів-24» ми плануємо у 2023 році. 
Читати далі

Наталія Грицько

головний бухгалтер ПрАТ "Львівобленерго" 08.10.2020
Сплата податків — це наш внесок у розбудову держави

ПрАТ «Львівобленерго» справно перераховує кошти до державного і місцевого бюджетів, а працівники компанії отримують виключно офіційну «білу» зарплату. Адже ми розуміємо, що виконання всіх податкових зобов’язань — це наш внесок у розбудову держави та регіону. 

Сьогодні наша компанія є одним із найбільших платників податків у Львівській області. Так, у 2019 році Товариство сплатило до бюджету 475,9 мільйонів гривень. 

Окрім цього, ми беремо активно участь у житті суспільства і велику увагу приділяємо реалізації соціальних проектів. 

Цьогоріч це допомога медикам у боротьбі з коронавірусом, вже традиційна підтримка вихованців навчально-реабілітаційного центру «Джерело» та школи-інтернету №100 для дітей з порушеннями зору, реалізація спортивних ініціатив, акція «Безпека понад усе!» онлайн та інші заходи. 

Важливо, що наша діяльність відзначена експертами та громадськістю. Цього року ПрАТ "Львівобленерго" визнали переможцем Всеукраїнського рейтингу "Сумлінні платники податків" на Львівщині, який  проводить громадська організація "Асоціація платників податків України". 

Хочу підкреслити, що ця відзнака стане для нас мотивацією для подальшої успішної праці та реалізації соціальних ініціатив. 

Читати далі