Повідомити про пошкоджені пломби на електролічильнику можна у Telegram та Viber

18.10.2021

Якщо на Вашому електролічильнику, автоматичному вимикачі чи виносній шафі обліку пошкоджені або відсутні пломби необхідно терміново повідомити про це «Львівобленерго» відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії». 

Відтепер наші клієнти можуть це зробити дистанційно у чат-ботах: 

1. Приєднайтесь до сервісів «Львівобленерго» у Telegram або Viber і додайте свій особовий рахунок: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

2. Після реєстрації оберіть свій особовий рахунок і натисніть на кнопку головного меню «Ще послуги».

3. Оберіть кнопку «Відсутність пломб на засобі обліку». Після цього натисніть «Так», щоб розпочати оформлення заявки.  

4. Напишіть заяву, зразок якої Ви можете завантажити безпосередньо у чат-боті.

5. Зробіть фото заяви та фото Вашого засобу обліку/ автоматичного вимикача / виносної шафи обліку, де відсутні пломби «Львівобленерго», та надсилайте їх у чат. 

6. Після завантаження документів натисніть на кнопку «Оформити заявку» і стежте за подальшими повідомленнями у чат-боті.

7. Ви отримаєте інформацію про реєстрацію звернення і Ваша заява буде скерована у відповідний районний підрозділ «Львівобленерго». 

8. За необхідності працівники компанії зателефонують на вказаний Вами номер (наприклад, якщо потрібен доступ до лічильника в помешканні), а після виконання робіт Ви отримаєте сповіщення про це. 

Дистанційно подати звернення про відсутність пломб на Вашому засобі обліку також можна у «Персональному кабінеті»: https://info.loe.lviv.ua/