Як подати показник за кілька секунд? У Telegram та Viber!

30.10.2020

Аби швидко подавати показники електролічильника, дізнаватись інформацію про нарахування, планові ремонтні роботи та аварійні відключення, а також дистанційно замовити послуги — зареєструйтесь у сервісах «Львівобленерго» у Telegram та Viber. 

Telegram — зайдіть у месенджер сервісу і в пошуковій стрічці напишіть «Львівобленерго», а потім додайте свій особовий рахунок. 

Для підтвердження реєстрації разом із особовим рахунком (десять цифр) потрібно вказати на Ваш вибір додаткову інформацію: номер електролічильника, прізвище споживача або електронну адресу, зареєстровану у Персональному кабінеті: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

Viber — зайдіть у меню сервісу Viber і відскануйте QR-код. Далі виконайте такі ж кроки, як і в сервісі Telegram. 

Нагадуємо, що особовий рахунок (десятизначний код) можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримали у пунктах прийому платежів або при оплаті онлайн. 

Після реєстрації у чат-боті «Львівобленерго» у Telegram або Viber Ви зможете подавати показник електролічильника за кілька секунд. Адже достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований особовий рахунок і натиснути кнопку «Надіслати показник лічильника». 

Також тут Ви зможете переглянути інформацію про нарахування за електроенергію. Окрім цього, Ви будете отримувати попередження про планові роботи за день до відключення світла, оперативну  інформацію чому немає світла за Вашою адресою у випадку аварій та орієнтовний час відновлення електропостачання. 

Важливо, що у Telegram та Viber Ви зможете дистанційно замовити послуги: 

виправити некоректні показники електролічильника;

укласти договір у зв’язку зі зміною власника рахунку;  

встановлення зонного лічильника тощо. 

Для цього оберіть свій особовий рахунок, натисніть кнопку «Додаткові послуги», а далі дотримуйтесь підказок чат-бота.