У чотирьох районах "червоної" зони — виключно дистанційне обслуговування клієнтів

09.11.2020

Починаючи з 9 листопада 2020 року "червоний" рівень епідемічної небезпеки діє у Пустомитівському, Сокальському, Миколаївському та Перемишлянському районах Львівщини  відповідно до рішень Державної комісії ТЕБ і НС. 

Попередня реєстрація на прийом в районних підрозділах «Львівобленерго», які розташовані на цих територіях,  автоматично скасована. Робота з клієнтами відбуватиметься лише дистанційно: поштовим та електронним зв’язком, з допомогою онлайн-сервісів. 

Нагадаємо, що прийом відвідувачів у підрозділах «Львівобленерго» можливий у регіонах «зеленого», «жовтого» та «помаранчевого» епідемічного зонування виключно за попереднім електронним записом, який доступний на сайті компанії www.loe.lviv.ua

КОНТАКТНІ ТЕЛЕФОНИ

Інформацію з приводу аварійних ситуацій або консультації та роз’яснення з питань роботи ПрАТ «Львівобленерго» споживачі можуть отримати у кол-центрі за телефонами: 0-800-30-15-68 (безкоштовно) або 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (тарифи оператора), за номером 5068 (дзвінок платний). 

ДИСТАНЦІЙНЕ ЗАМОВЛЕННЯ ПОСЛУГ

Радимо зареєструватись у сервісах «Львівобленерго» у Viber або Telegram (https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram), де можна дистанційно подати показник лічильника, переглянути нарахування, дізнатись інформацію про відключення, а також замовити послуги: 

• виправити некоректні показники електролічильника;

• укласти договір з розподілу електроенергії у зв’язку зі зміною власника рахунку;  

• замовити встановлення зонного лічильника тощо. 

Послуга дистанційного прийому документів на приєднання до електромереж або збільшення потужності доступна на сайті «Львівобленерго»: https://loe.lviv.ua/ua/pryjednannia_do_merezhi 

Енергетики працюють над впровадженням інших послуг у дистанційному форматі. Стежте за новинами на сайті www.loe.lviv.ua та офіційній сторінці «Львівобленерго» у Facebook.

ОНЛАЙН-СЕРВІСИ ДЛЯ КЛІЄНТІВ 

У звичному режимі працюють дистанційні онлайн-сервіси для наших клієнтів: 

• Веб-сайт «Львівобленерго»: www.loe.lviv.ua 

Персональний кабінет 

• Гаряча лінія «Львівобленерго» у Facebook: www.facebook.com/lvivoblenergo.hotline 

• Сервіси подачі показників: loe.lviv.ua/ua/pokaznyky 

ПИСЬМОВІ ЗВЕРНЕННЯ 

Окрім цього, споживачі можуть письмово звернутись до ПрАТ «Львівобленерго», надіславши листа за адресами:

• Південний РЕМ (Дрогобицький,  Бориславський,  Стрийський, Сколівський райони)  — м. Дрогобич, вул. Стрийська, 118/3;

• Карпатський РЕМ (Самбірський, Старосамбірський, Турківський райони) — м. Старий Самбір, вул. Л.Українки, 13; 

• Східний РЕМ (Золочівський,  Буський, Бродівський райони) — м. Золочів вул. Залізняка, 10; 

• Північний РЕМ (Сокальський район, Кам’янка-Бузький,  Радехівський райони, м.Червоноград) — м.Червоноград, вул. Гоголя, 2; 

• Західний РЕМ (Городоцький, Яворівський, Мостиський, Жовківський райони) — м. Яворів, вул. Маковея, 34; 

• Центральний РЕМ (Пустомитівський, Миколаївський,  Перемишлянський, Жидачівський райони) — м. Пустомити вул. Шкільна, 27; 

• Львівські міські електромережі —  м.Львів, вул.Буйка,16.