Як дистанційно змінити неправильний показник?

10.02.2021

Якщо Ви вчасно не подали показник електрлічильника і Вам виставлено рахунок на основі визначеного середньодобового обсягу споживання, або ж подали невірний показник, тоді з допомогою сервісів Viber та Telegram Ви можете подати заявку на коригування показника електролічильника. 

1. Зареєструйтесь у чат-ботах «Львівобленерго» Viber або Telegram і додайте свій особовий рахунок: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram 

2.У чат-боті оберіть свій особовий рахунок, за яким потрібно провести коригування показника. Далі натисніть кнопки «Додаткові послуги» і «Невірний показник в рахунку».

3. Напишіть заяву (зразок додається у Viber або Telegram), в якій вкажіть: 

з яким показом електролічильника і на яку дату Ви не згідні; 

який показ електролічильника є правильним і на яку дату слід провести провести коригування. 

4. Зробіть фото написаної Вами заяви і прикріпіть його до звернення.

5. Зробіть фото електролічильника, на якому має чітко відображатись показ приладу обліку на момент подачі заяви. Фото додайте до звернення.