Чому у попередженні про планові роботи вказують приблизний час відсутності світла?

07.06.2021

Наші клієнти інколи питають, чому у попередженні про планові роботи вказують період відключення з 8 до 17 год., а насправді світла немає, наприклад, з 9 до 15 год. Спробуємо пояснити ситуацію.   

Планові роботи в електромережах проводять протягом дня у робочий час, як правило з 8 до 17 год. Саме такі години вказують у попередженнях для споживачів. Але це не означає, що світло вимкнуть рівно о восьмій і ввімкнуть рівно о сімнадцятій.  Це інформація для клієнтів, що в цей період можлива відсутність електропостачання. 

Тривалість фактичної відсутності світла може бути різною, в залежності від складності робіт та інших технічних факторів, які спрогнозувати неможливо. 

Енергетики намагаються якомога швидше виконати заплановану роботу і повернути світло мешканцям. Адже розуміють, що будь-яке відключення електроенергії, навіть короткотривале, вносить незручності споживачам. 

Якщо роботи вдалося завершити, наприклад о 15:30, світло одразу ввімкнуть, а не чекатимуть до 17:00. Але все ж потрібен запас часу на випадок непередбачуваних ситуацій. 

Нагадаємо, що планові роботи проводять для того, аби підвищити надійність електропостачання і запобігти аварійним ситуаціям у майбутньому. У більшості випадків відремонтувати електромережі без їх відключення неможливо. 

Дізнатись про графік ремонтних робіт можна на сайті «Львівобленерго» у розділі «Планові відключення».

Окрім цього, попередження про планові роботи можна отримувати, приєднавшись до сервісів «Львівобленерго» Вайбер або Телеграм.  

Якщо Вам довелось залишитись на певний час без світла через необхідні ремонтні роботи — просимо з розумінням віднестись до ситуації. Краще кілька годин потерпіти незручності, ніж пізніше аварія призведе до значно гірших наслідків.