Що робити, якщо не встигли подати показник або допустили помилку?

15.09.2021

Часто до нас звертаються із такими запитаннями, тож відповідаємо: подати заявку на коригування неправильного показника можна дистанційно з допомогою сервісів "Львівобленерго" у Viber та Telegram. 

Що могло трапитись: 

подали помилковий показник;  

вчасно не подали показник і рахунок виставили на основі визначеного середньодобового обсягу споживання.

Як подати заявку на коригування неправильного показника?

1. Якщо Ви вже зареєстровані у наших чат-ботах, оберіть свій особовий рахунок. Якщо ні, то за цим посиланням Ви можете дізнатись як це зробити: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

2. Бот у відповідь надішле Вашу адресу та останнє збережене значення показника електроенергії Нижче Ви побачите перелік функцій бота, тут оберіть кнопку «Неправильний показник»

3. Дайте відповідь на запитання чи дійсно ви готові розпочати оформлення заявки, обравши кнопку «Так» або «Ні».

4. Вибравши кнопку «Так», виконайте усі дії, що прописані в останньому повідомленні – напишіть заяву та надішліть фото свого лічильника з показником.  

5. Натисніть кнопку «Оформити заявку» та чекайте подальших сповіщень.

Окрім цього, Ви можете подати відповідну заяву в центрі обслуговування клієнтів, попередньо здійснивши запис на візит у ПрАТ «Львівобленерго».