З якою метою проводять заміну електролічильників?

16.09.2021

Кожен прилад обліку має свій період експлуатації, протягом якого спожита електрична енергія вимірюється коректно. Цей період називається «міжповірочний інтервал». Коли він наближається до завершення і засоби обліку електричної енергії необхідно додатково перевіряти, працівники ПрАТ «Львівобленерго» проводять планові заміни таких лічильників.

Окрім цього, може трапитись ситуація, коли прилад обліку вийшов з ладу і вимагає позапланової заміни, навіть якщо не було стороннього втручання в його роботу. 

Якщо Ви помітили, що лічильник у Вашому помешканні не працює або є сумніви щодо його справності, потрібно негайно повідомити ПрАТ «Львівобленерго».

Як це найкраще зробити? 

Подати заявку на заміну непрацюючого електролічильника  Ви можете дистанційно без особистого візиту у сервісах «Львівобленерго», з допомогою Viber або Telegram: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

Окрім цього, залишити звернення Ви можете у центрі обслуговування клієнтів, попередньо здійснивши запис на візит у ПрАТ «Львівобленерго», або направивши відповідну заяву на адресу району електричних мереж, який Вас обслуговує.