Від 29 вересня до 3 жовтня — час подавати показники за вересень

29.09.2021

Від 29 вересня і до 3 жовтня включно триватиме період подачі показників електролічильників за вересень для побутових клієнтів «Львівобленерго». 

Нагадуємо: показники спожитої електроенергії побутовим клієнтам слід повідомляти щомісяця у період, що починається за два календарні  дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій календарний день наступного місяця.

Повідомити про своє електроспоживання можна з допомогою цілодобових дистанційних сервісів: 

веб-чат на сайті «Львівобленерго» www.loe.lviv.ua

чат-боти у Viber та Telegram http://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram

«Персональний кабінет» https://info.loe.lviv.ua/

електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua (надсилайте повідомлення у форматі: десятизначний код пробіл показник. Приклад — 0000011111 3256);

SMS-повідомлення на короткий номер 5068 (надсилайте повідомлення у форматі: десятизначний код пробіл показник. Приклад — 0000011111 3256);

зателефонувати на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором;

скористатись голосовим набором — продиктувати свій показник: https://loe.lviv.ua/ua/dlia_presy/novyny~4532

ВАЖЛИВО. Від сьогодні оператори кол-центру «Львівобленерго» НЕ ПРИЙМАЮТЬ показників електроенергії за номерами: 067 333 15 68, 050 460 15 68, 093 170 15 68, (032) 290 75 68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний) споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії.  

Важливо, що безкоштовний номер кол-центру 0-800-30-15-68  відтепер в ДІЄ ЛИШЕ ДЛЯ ВАЖЛИВИХ ТА ЕКСТРЕНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ, зокрема з приводу аварійних ситуацій.

Для старших, соціально незахищених клієнтів, які СИСТЕМАТИЧНО подавали показник електроенергії з допомогою стаціонарного телефону, оператори кол-центру будуть здійснювати спеціальний обдзвін кожного 30-го числа місяця.

Більше про способи подачі показників дізнавайтесь на нашому сайті: http://loe.lviv.ua/ua/pokaz_pobut