Планові роботи в електромережах: як дізнатись заздалегідь, коли не буде світла?

24.11.2021

Сьогодні працює одразу кілька зручних онлайн-сервісів «Львівобленерго», аби відключення електроенергії для ремонтних робіт не застало наших клієнтів зненацька. 

1. Чат-боти «Львівобленерго» у Telegram або Viber. Тут можна заздалегідь отримувати інформацію про планові ремонтні роботи, повідомлення про аварійні відключення електроенергії, а також швидко подавати показники електролічильника та дистанційно замовити послуги. 

2. Сервіс «Планові відключення» на сайті «Львівобленерго». У цьому розділі сайту можна ознайомитися з повним графіком ремонтних робіт на найближчий період.

3. «Персональний кабінет». Клієнти «Львівобленерго», зареєстровані у цьому сервісі, отримують на свій email повідомлення про планові роботи та аварійні відключення. 

4. «Гаряча лінія «Львівобленерго» у Facebook. Щоденні публікації про проведення планових робіт.

5. Email-розсилка в ОТГ. Інформацію про заплановані відключення електроенергії для проведення ремонтних робіт отримують об’єднані територіальні громади Львівщини на свої офіційні електронні адреси. Якщо у територіальній громаді змінилась офіційна електронна адреса, представникам ОТГ необхідно повідомити про це на email: press@loe.lviv.ua   

Окрім цього, оперативна інформація про термін відновлення електропостачання під час аварій та ремонтних робіт доступна на сайті «Львівобленерго» у сервісі «Чому немає світла» та вебчаті, а також на сайті Львівської міськради «Гаряча лінія міста»

Нагадаємо, що планові ремонті роботи (капітальний та поточний ремонт електромереж, чистка трас ліній електропередачі та ін.) проводять для надійності електропостачання та щоби запобігти значним аварійним ситуаціям у майбутньому.