Завершився другий модуль «Школи Диспетчера - 2»

12-13 жовтня відбулося навчання другого модуля «Школи Диспетчера – 2». Майбутні диспетчери вивчали, як правильно вести ділову документацію, а на практичних заняттях – вчились будувати команду. 

Як правильно працювати із «Спеціальними документами» згідно з нормативних та організаційно-розпорядчих вимог слухачам школи розповіли Головний диспетчер – начальник ЦДС Халавка О.Л. та його заступник - Волошин М.М. Наприкінці навчання «студенти» мали можливість перевірити рівень засвоєних знань під час контрольного тестування.

Але, окрім теоретичних фахових знань, які стосуються роботи диспетчера, важливим є ще і вміння працювати у команді, будувати конструктивні діалоги, чітко формулювати завдання, і за будь-яких обставин, враховувати індивідуальні потреби працівників. Тож, майбутні диспетчери мали нагоду попрактикувати роботу орієнтовану на команду під час цікавого тренінгу, який їм проводили начальник сектора з розвитку та оцінки персоналу ВК та УП Гнідан О.В. та фахівець (з розвитку персоналу) ВК та УП Жила Л.О.

Розпочали з того, що всі дружньо пригадали біблійну історію про будівництво Вавилонської вежі: «Величезну кількість людей було зібрано для будівництва вежі. Безліч засобів і матеріалів було використано для її зведення. Процес споруди йшов, але башта так і не була збудована тому, що люди, які її будували в одну мить стали розмовляти на різних мовах і перестали розуміти один одного…». Присутнім було запропоновано перенестися у ті часи і уявити, що вони представники різних країнах, але зібралися тут з однією важливою метою – побудувати вежу, яка буде найвищою спорудою у світі. Звичайно, що процес будівництва має бути «німим», тобто розмовляти між собою – суворо заборонено. Переможе та команда, яка зуміє невербально домовитися між собою і побудує з наявних матеріалів (канцтоварів) найвищу вежу, а цей «об’єкт» в завершеному вигляді повинен постояти якнайдовше.Вісім слухачів «Школи Диспетчера - 2» поділили на дві команди і процес будівництва найвищої вежі із підручних матеріалів мовчки розпочався. Що з того вийшло можна побачити на світлинах: однозначно, майбутні диспетчера отримали гарний настрій та можливість творчого розвитку.

Такого роду заняття, де гармонійно поєднано теоретичну, практичну і психологічну складову дають змогу розвивати навички командної комунікації та міжперсональної взаємодії, в тому числі і  в умовах конкуренції.

Слухачі «Школи» здобули хороший досвід, але найголовніше, що могли для себе винести хлопці з цих занять – це розуміння «що один в полі не воїн», а спільна взаємодіяпризводить до вирішення будь-якої поставленої задачі, якою б абсурдною вона не здавалася.
 

Прес-служба ПрАТ «Львівобленерго»





До новин розділу